კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება შპს ,,მინისო ჯორჯია“-ს ინტერნეტ მაღაზიის ვებ-გვერდზე! აღნიშნულ ვებ-გვერდზე გათვალისწინებული მომსახურების მიღებისას, მისი მეშვეობით პროდუქციის შეძენისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით შემდეგ პირობებს:
1.1. ,,მინისო ჯორჯია“ – შპს ,,მინისო ჯორჯია“ (შემდგომში ასევე, როგორც ,,კომპანია“, ,,მოვაჭრე“);
1.2. ,,ინტერნეტ მაღაზია“ – ინტერნეტ, დისტანციური მაღაზია, რომელიც წარმოადგენს შპს ,,მინისო ჯორჯია“-ს საკუთრებას და რომლის ვებ-გვერდს, საიტს წარმოადგენს https://miniso.ge/ (ელექტრონული მისამართი);
1.3. ,,საქონელი“, ,,პროდუქცია“ -,,მინისო ჯორჯია“-ს ვებ-გვერდზე რეალიზაციის მიზნით განთავსებული საქონელი;
1.4. ვებ-გვერდის ,,დამთვალიერებელი“, ,,ვიზიტორი“ – პირი, რომელიც ელექტრონული კომუნიკაციის საშუალებით შედის ,,მინისო ჯორჯია“-ს საიტზე, მიუხედავად იმისა, გავლილი აქვს თუ არა ავტორიზაცია.
1.5. ,,მომხმარებელი“ – პირი, რომელსაც ,,მინისო ჯორჯია“-ს ვებ-გვერდზე გავლილი აქვს რეგისტრაცია;
1.6. ვებ-გვერდზე ,,ავტორიზაცია“- ფუნქცია, რომელიც ვებ-გვერდის დამთვალიერებელს, პირს ,,მინისო ჯორჯია“-ს ვებ-გვერდზე განთავსებულ რესურსებზე წვდომის უფლებას ანიჭებს და აძლევს შესაძლებლობას, შექმნას საკუთარი პროფილი ,,მინისო ჯორჯია“-ს ვებ-გვერდით სარგებლობის მიზნით;
1.7. ,,მომხმარებლის გვერდი“ – ,,მომხმარებელი” რეგისტრაციის გავლის შედეგად, ვებ-გვერდზე არსებული ქვე-გვერდი, რომელიც მოიცავს ამ ,,მომხმარებლის” პროფილში შეყვანილ ინფორმაციას, მის მიერ განხორციელებულ შეკვეთებსა და სხვ.;
1.8. ვებ-გვერდზე ,,რეგისტრაცია“ – სპეციალური პროცედურის გავლა პირის მიერ ,,მინისო ჯორჯია“-ს ვებ-გვერდზე, რაც აღნიშნულ პირს ინტერნეტ მაღაზიის საიტზე ავტორიზაციის გავლის შესაძლებლობას ანიჭებს;
1.9. ,,პერსონალური ინფორმაცია“ – ,,პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონით გათვალისწინებული ინფორმაცია;
1.10. ,,პროფილი“ – რეგისტრაციისას ,,მომხმარებელზე” შევსებული და სპეციალურ განყოფილებაში განთავსებული ინფორმაცია;
1.11. ,,ქარხნული შეფუთვა’“ – პროდუქციის რეალიზაციისათვის განსაზღვრული შეფუთვა;
1.12. ,,მინისო ჯორჯიას შეფუთვა“ – შეფუთვა, რომლითაც პირი პროდუქციას მიიღებს ,,მინისო ჯორჯია“-საგან გარდა სატრანსპორტო კომპანიის კონვერტისა (ან სხვა რაიმე სახისა თუ ფორმის შეფუთვა პროდუქციის ტრანსპორტირების მიზნით). თუკი ასეთ შეფუთვას გააჩნია მისი დაზიანების გარეშე გასახსნელად სპეციალურად განსაზღვრული ადგილი ან საშუალება, დაზიანებულ შეფუთვად ჩაითვლება გახეული, გაჭრილი ან სხვა ნებისმიერი გზით მთლიანობადარღვეული შეფუთვა, გარდა აღნიშნულისა;
1.13. ,,სასაქონლო სახე“ – ,,მყიდველისათვის” პროდუქტის ისეთი სასურველი ფიზიკური, ვიზუალური და ფუნქციური მდგომარეობა, რომელიც არსებობდა უშუალოდ მწარმოებლის მიერ პროდუქტის გამოშვებისას;
1.14. ,,სატრანსპორტო კომპანია“ – კომპანია, რომელიც უზრუნველყოფს ,,მომხმარებლის” მიერ ,,მინისო ჯორჯიას“ საიტზე შეკვეთილი საქონლის ტრანსპორტირებას ,,მომხმარებლამდე” და კისრულობს პასუხისმგებლობას პროდუქციის დროულად მიწოდებაზე კომპანიის ან/და ქარხნული შეფუთვისა და სასაქონლო სახის შეულახავად;
1.15. ,,დისტანციური ხელშეკრულება“ – ,,კომპანიასა” და ,,მომხმარებელს” შორის დადებული ხელშეკრულება, დისტანციური კომუნიკაციის ერთი ან რამდენიმე საშუალების გამოყენებით, რომელიც არ მოითხოვს ,,მომხმარებლისა” და მოვაჭრის ფიზიკურ თანაყოფობას. ინტერნეტ-მაღაზიაში შეკვეთის განთავსება მიიჩნევა დისტანციურ ხელშეკრულებად.
3.1. ,,მინისო ჯორჯია“-ს ვებ-გვერდზე განხორციელებული შეკვეთების ,,მომხმარებლამდე” მიტანას ახორციელებს ,,მინისო ჯორჯია“-ს მიერ დაქირავებული სატრანსპორტო კომპანია.
3.2. სტანდარტული მიწოდების ვადები და პირობები:
3.2.1. თბილისი: საორიენტაციოდ 1-2 დღის განმავლობაში, მიწოდების ღირებულება – 5 ლარი;
3.2.2. რეგიონები: საორიენტაციოდ 2-5 დღის განმავლობაში, მიწოდების ღირებულება – 5 ლარი.
3.2.3. 100 (ასი) ლარის ან მეტი ღირებულების პროდუქციის შეძენისას მიწოდება ხდება უფასოდ.
3.2.4. ,,მომხმარებელს” არ წარმოეშობა წინასწარი გადახდის ვალდებულება, თუკი ,,მომხმარებლის” მიერ თანხის გადახდა უნდა განხორციელდეს შეკვეთილი პროდუქციის მიტანის ადგილზე – კურიერის მფლობელობაში არსებული სალარო აპარატის/ტერმინალის საშუალებით.
3.3.,,მომსახურების” განხორციელების პროცესში, შესაძლოა წარმოიშვას რაიმე სხვა, გაუთვალისწინებელი ხარჯი, რომლის ანაზღაურებაზეც პასუხისმგებელია ,,მომხმარებელი”, მხოლოდ მასთან წინასწარი კომუნიკაციის დამყარებისა და მისი სათანადო ინფორმირების შემდეგ.
3.4. ,,მომხმარებლის” შეკვეთებს საკურიერო კომპანია მიიღებს ყოველი სამუშაო დღის ბოლოს და მიწოდება განხორციელდება 1-5 დღის განმავლობაში შეკვეთის, განხორციელების ადგილის შესაბამისად.
3.5. ,,მომხმარებლის” მიერ ვებ-გვერდზე შეძენილი პროდუქციის თავადვე გატანის სურვილის არსებობის შემთხვევაში, ის წინასწარ უნდა დაუკავშირდეს ,,მინისო ჯორჯიას“ საინფორმაციო სამსახურს (იხ. პუნქტი 4.1.) და აცნობოს ამის შესახებ. ამ უკანასკნელის თანხმობის შემთხვევაში კი, გაიტანოს პროდუქცია კომპანიასთან შეთანხმებული ფილიალიდან.
3.6 თუ ჩვენს სისტემაში თქვენს შეკვეთას აქვს სტატუსი – ,,ჩაბარებულია“, თუმცა ,,მომხმარებელს” არ მიუღია გზავნილი, მან დაუყოვნებლივ უნდა შეატყობინოს კომპანიას ამ ფაქტის შესახებ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: online@miniso.ge, და პრობლემის დაფიქსირების შემდეგ კომპანია იზრუნებს ნებისმიერი გაუგებრობის/ხარვეზის დროულად აღმოფხვრაზე.
4.1. ტრანსპორტირებისას გაუგებრობების თავიდან აცილების მიზნით, ,,მომხმარებელი” ვალდებულია, არ ჩაიბაროს სატრანსპორტო კომპანიისგან დაზიანებული შეფუთვით მიტანილი პროდუქცია და ამ ფაქტის შესახებ დაუყოვნებლივ აცნობოს სს ,,მინისო ჯორჯია“-ს მითითებულ ელ. ფოსტაზე: online@miniso.ge, ან დაუკავშირდეს საინფორმაციო სამსახურს ნომერზე: (+995) 577159565.
4.2. დაზიანებული შეფუთვით მიტანილი გზავნილის, პროდუქციის ჩაბარების შემთხვევაში, ,,მინისო ჯორჯია“-ს არ ეკისრება და არც მომავალში არ წარმოეშობა ვალდებულება,განიხილოს წარმოქმნილი პრეტენზიები.
4.3. დაუზიანებელი შეფუთვით მიღებული დაზიანებული პროდუქციის ან შეცდომით მიღებული შეკვეთის შემთხვევაში, სასურველია, ,,მომხმარებელმა” გადაუღოს მიღებულ გზავნილს დაზიანების ან/და შეცდომის ამსახველი ფოტოსურათი და ამ ფაქტის შესახებ გაგზავნოს შეტყობინება შეთანხმების 4.1. პუნქტში მითითებულ ელ. ფოსტაზე.
4.4 ,,მომხმარებელმა” მიღებული ამანათი დაზიანებული შეფუთვით არ უნდა ჩაიბაროს. თუ შეფუთვა დაზიანებული არ არის, ,,მომხმარებელმა” ამანათი ჩაიბარა და თუ ნივთი დაზიანებული აღმოჩნდა , ის უნდა ეწვიოს ,,მინისო ჯორჯია“-ს ვარკეთილში მდებარე ფილიალს ყუთის ჩაბარებიდან 24 საათის განმავლობაში, კალოუბნის N8-ს, სადაც დადგინდება ნივთის დაზიანება ქარხნულია თუ მექანიკური და მიიღება შესაბამისი გადაწყვეტილება.
5.1. გაყიდული პროდუქციის უკან დაბრუნების პირობებს არეგულირებს ,,მომხმარებლის უფლებათა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონი.
5.2. 2022 წლის 01 ივნისიდან ,,მომხმარებელს” უფლება აქვს, ონლაინ, დისტანციურად შეძენილი პროდუქცია, ყოველგვარი საფუძვლის მითითების გარეშე დააბრუნოს 14 კალენდარული დღის განმავლობაში, იმ შემთხვევაში, თუ პროდუქციას გააჩნია სასაქონლო სახე. ეს ვადა აითვლება:
ა) მომსახურების ხელშეკრულების შემთხვევაში − ხელშეკრულების დადებიდან;
ბ) ნასყიდობის ხელშეკრულების შემთხვევაში − ,,მომხმარებლის” ან მის მიერ განსაზღვრული მესამე პირის მიერ (გარდა გადამზიდავისა) საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან;
გ) ,,მომხმარებლის” მიერ საქონლის ნაწილ-ნაწილ შეკვეთის შემთხვევაში − ,,მომხმარებლის” ან მის მიერ განსაზღვრული მესამე პირის მიერ (გარდა გადამზიდავისა) ბოლო ნივთის მფლობელობაში მიღებიდან;
დ) საქონლის რეგულარულად (განსაზღვრული პერიოდულობით) მიწოდების ხელშეკრულების შემთხვევაში − ,,მომხმარებლის” ან მის მიერ განსაზღვრული მესამე პირის მიერ (გარდა გადამზიდავისა ნივთის მფლობელობაში პირველადი მიღებიდან.
5.3. ნივთის 14 კალენდარულ დღეში დაბრუნების უფლების წესი არ ვრცელდება იურიდიულ პირებზე/მეწარმე სუბიექტებზე. კერძოდ, მეწარმე სუბიექტებს (იურიდიულ პირებს) არ ენიჭებათ ნივთის 14 კალენდარულ დღეში დაბრუნების უფლება.
5.4. შეთანხმების 5.2. პუნქტში მითითებული პირობა არ ვრცელდება იმ პროდუქტებზე, რომლის ფასი არ აღემატება 30 ლარს.
5.5. პროდუქციის დაბრუნების შემთხვევაში თანხა ,,მომხმარებელს” დაუბრუნდება იმ ანგარიშზე საიდანაც ანგარიშსწორება იქნა განხორციელებული.
5.6. ნასყიდობის ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შემთხვევაში ,,კომპანიას” უფლება აქვს, უარი თქვას თანხის დაბრუნებაზე მანამ, სანამ პროდუქციას არ დაიბრუნებს.
5.7. დისტანციურ ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შემთხვევაში, ,,მომხმარებელი“ ვალდებულია, გასწიოს საქონლის, პროდუქციის უკან დაბრუნების ხარჯი, თუკი საქონლის ბუნებიდან გამომდინარე, მისი ფოსტით დაბრუნება შეუძლებელია. ასევე, თუკი მან აირჩია უფრო ძვირადღირებული მომსახურების გაწევა, ან თუკი ,,მომხმარებლის“ მიერ ნივთის სარგებლობის შედეგად შემცირებულია საქონლის ფასი.
5.8. პროდუქციის დაბრუნების ტრანსპორტირების ხარჯს არ იხდის ,,მომხმარებელი“ მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ნივთს, პროდუქციას აგზავნის ფოსტით, ან თუ ,,კომპანიამ“ თავად იკისრა ამ ნივთის წამოღება ან ,,მომხმარებელს“ არ მიაწოდა ინფორმაცია იმის შესახებ, რომ ნივთის დაბრუნების შემთხვევაში, ეს ხარჯი წარმოიშობოდა.
5.9. ,,მინისო ჯორჯია“ თავად უზრუნველყოფს პროდუქციის მობრუნებასთან დაკავშირებულ ხარჯებს, თუკი პროდუქციას აღმოაჩნდება ქარხნული დეფექტი.
5.10. თუ ნივთს აღმოაჩნდება რაიმე სახის ტექნიკური (ქარხნული) წუნი, მომხმარებელმა უნდა ისარგებლოს საგარანტიო პირობებით.
5.11. პროდუქციის უკან დაბრუნებისას ,,მომხმარებელს“ სრულად აუნაზღაურდება ნივთში გადახდილი თანხა, გარდა იმ შემთხვევისა, როცა ნივთის, საქონლის ფასი შემცირდა ,,მომხმარებლის“ მიერ ისეთი სარგებლობის შედეგად, რომელიც დაკავშირებული არ არის საქონლის ბუნების, მახასიათებლებისა და ფუნქციონირების დადგენასთან.
5.12. ,,მომხმარებელმა“ დასაბრუნებელი პროდუქცია, კომპანიის მიერ დაბრუნების ფორმის დადასტურების შემდეგ უნდა მიიტანოს დაბრუნების პუნქტში, რომლის მისამართსაც წარმოადგენს შემდეგი: ვარკეთილში არსებული ,,მინისო ჯორჯია“-ს ფილიალი, კალოუბნის N8.
5.13. ნივთი არ ექვემდებარება უკან დაბრუნებას თუ:
5.13.1. მიწოდებული პროდუქცია მიწოდების დროს, მისი მახასიათებლებიდან გამომდინარე, განუყოფლად შეერწყა სხვა საქონელს;
5.13.2. მას მიეწოდა ჰერმეტულად დაცული პროდუქცია, მისი ჰერმეტულობა მიწოდების შემდეგ დაირღვა და, ამდენად, პროდუქციის დაბრუნება შეუძლებელია ჯანმრთელობის ან ჰიგიენური ნორმების დაცვის გამო. მაშასადამე, ნივთები როგორიცაა: გახსნილი ჰიგიენური ნივთები – ყურსასმენი, თეთრეული, კოსმეტიკა, სახის გამაჯანსაღებელი ნივთები, წვერსაპარსი, ეპილატორი, ტრიმერი, თმის საკრეჭი, წარბის საპარსი, პინცეტი, ფრჩხილის მოვლის ნაკრები, კბილის ჯაგრისი და ა.შ.
5.13.3. ნივთი არ არის სასაქონლო მდგომარეობაში, აკლია მაკომპლექტებელი, აღენიშნება ფიზიკური დაზიანება ან მასზე გააქტიურებულია ოპერაციული სისტემა;
5.13.4. ნივთები, რომელთა მიმართ არ არის დაცული ექსპლუატაციის პირობები;
5.13.5. ნივთები, რომელთა ნაკლის წარმოშობა ,,მომხმარებლის“ მიერ ნივთით სარგებლობისას წარმოიშვა და რომლის დაფარვას ან/და აღმოფხვრას თავად ,,მომხმარებელი“ შეეცადა და ისე წარმოადგინა დასაბრუნებლად;
5.13.6. კომპანიის მიერ პროდუქციის უკან დაბრუნება არ მოხდება იმ შემთხვევაში, თუ მას აღმოაჩნდება რაიმე სახის ფიზიკური, გარეგანი დაზიანება, დაზიანებული იქნება ქარხნული ყუთი/შეფუთვა, ან/და წაშლილი იქნება პროდუქტის საიდენტიფიკაციო კოდი;
5.14. პროდუქციის დაბრუნება შესაძლებელია მხოლოდ სრული კომპლექტაციით და დაუზიანებელი ქარხნული შესაფუთი მასალით. ასევე ,,მომხმარებელმა“ უნდა დააბრუნოს ყიდვის მომენტში არსებული აქციის ფარგლებში მიღებული ნივთები, აქსესუარები, ელ. ვაუჩერები, რომლებიც უნდა დაბრუნდეს ან შეიცვალოს დასაბრუნებელ ნივთთან ერთად. თუ ვერ მოხდება აღნიშნული ნივთებისა თუ ვაუჩერების დაბრუნება, მათი ღირებულება გამოაკლდება ,,მომხმარებლისთვის“ ასანაზღაურებლად გათვალისწინებულ თანხას.
5.15. ,,მომხმარებელმა“ ნივთის უკან დაბრუნების შესახებ მოთხოვნა უნდა დააფიქსიროს ვებ-გვერდზე მითითებულ ნომერზე (იხ. პუნქტი 4.1), სოციალურ ქსელში, ვებ-გვერდზე განთავსებული მიმოწერის გრაფაში ან ელ. ფოსტაზე online@miniso.ge. მაშასადამე, მან უნდა მიაწოდოს ოპერატორს ინფორმაცია, სადაც მითითებული იქნება შემდეგი ინფორმაცია: შეძენის/შეკვეთის გაფორმების თარიღი, შემძენი/შემკვეთი პირის სახელი და გვარი, შეძენის დოკუმენტის ნომერი, დაბრუნების მიზეზი (სურვილის შემთხვევაში, მომსახურების მიღების გამარტივების ხელშესაწყობად).
5.16. შეკვეთის ტელეფონით კომუნიკაციის საშუალებით განხორციელების შემთხვევაში, ,,მინისო ჯორჯია“-ს წარმომადგენელი ჩაინიშნავს მისთვის მოსახერხებელ ,,მომხმარებლის“ საკონტაქტო ინფორმაციას, რომლის საშუალებითაც, შეკვეთის განხორციელებამდე, ,,მომხმარებელს“ გადაეგზავნება წინამდებარე ხელშეკრულება და საგარანტიო პირობები.
5.17. ნივთი, რომლის დაბრუნებაც ,,მომხმარებელს“ სურს, ,,გამყიდველის“ საწყობში მიტანამდე, მისი დაზიანების ან დაღუპვის რისკი ეკისრება ,,მომხმარებელს“;
5.18. ,,მომხმარებელი“ ვალდებულია შეინახოს ქვითრები, საფოსტო გზავნილის დოკუმენტი და ნომრები, როგორც ნივთის ,,გამყიდველისათვის“ გამოგზავნის მტკიცებულება, წინააღმდეგ შემთხვევაში, ,,მინისო ჯორჯია“ გაყიდულ პროდუქციას არ დაიბრუნებს.
6.1. ,,მინისო ჯორჯია“-ს ვებ გვერდზე მოცემული ფასები შეიცავს პროდუქციის ღირებულებასა და საქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებულ ყველა გადასახადს.
6.2. სასურველი პროდუქციის შერჩევისა და შეკვეთის განსახორციელებლად არსებული ყველა საჭირო ველის შევსების შემდეგ, გადახდის ღილაკის არჩევისას, თქვენი ბარათიდან თანხის ჩამოჭრა მოხდება ავტომატურად.
2022 წლის 01 ივნისს ამოქმედებული ,,მომხმარებლის უფლებათა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის ახლადჩამოყალიბებული პირობების სპეციფიკიდან გამომდინარე, განმეორებით გაცნობებთ მნიშვნელოვან პირობებს, კერძოდ დისტანციური ხელშეკრულების არსებობისას:
საგარანტიო პირობები
,,მინისო ჯორჯია“ მადლობას გიხდით თქვენ მიერ გაკეთებული არჩევანისათვის და გილოცავთ შენაძენს!
გთხოვთ, ყურადღებით გაეცნოთ საგარანტიო პირობებს, მომავალში შესაძლო გაუგებრობების თავიდან არიდების მიზნით.
ა) პროდუქციის შეკეთება ან შეცვლა შეუძლებელია;
ბ) ,,კომპანიამ“ პროდუქცია გონივრულ ვადაში არ შეაკეთა ან არ შეცვალა და ,,მომხმარებელმა“ ხელშეკრულების შესრულებისადმი ინტერესი დაკარგა;
გ) ,,კომპანიის“ მიერ პროდუქციის შეკეთება ან შეცვლა ,,მომხმარებელს“ მნიშვნელოვან შეფერხებას შეუქმნის.
ა) პროდუქციის ან მომსახურების ფასი მისი ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის შემთხვევაში;
ბ) პროდუქციის ან მომსახურების ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შეუსაბამობის ხარისხი;
გ) პროდუქციის ნაკლის ,,მომხმარებლისთვის“ შეფერხების შექმნის გარეშე აღმოფხვრის ალტერნატიული შესაძლებლობა.
ნივთი არ გადაიცვლება და მასზე არ ვრცელდება საგარანტიო პირობები თუ:
აღნიშნულის მიუხედავად, გაცნობებთ, რომ მოცემული საგარანტიო პირობები ,,მომხმარებელს” არ უზღუდავს ,,მომხმარებლის უფლებათა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონით მისთვის მინიჭებული უფლებებით სარგებლობას!
Copyright © 2021 Miniso. All rights reserved
მიუთითე შენი მეილი და მიიღე 10%-იანი ფასდაკლება ყველა პროდუქტზე*
ან
გამოიყენე კუპონი miniso5 და ახლავე მიიღე 5% ფასდაკლება!
*ფასდაკლების კუპონი არ ვრცელდება უკვე ფასდაკლებულ პროდუქტებზე